loading...

مخزن

تفریحات جذاب سه بعدی و چهار بعدی، سرگرمیهایی مثل هدف گیری شخصیتهای منفی با تفنگهای لیزری، دنبال کردن رئیس یک گروه مافیایی و تفریحاتی با تم فیلم معروف شعله در این پارک وجود دارد. با رفتن به این مجتمع

مخزن بازدید : 3270 یکشنبه 16 مهر 1402 زمان : 21:44 نظرات (0)

تفریحات جذاب سه بعدی و چهار بعدی، سرگرمیهایی مثل هدف گیری شخصیتهای منفی با تفنگهای لیزری، دنبال کردن رئیس یک گروه مافیایی و تفریحاتی با تم فیلم معروف شعله در این پارک وجود دارد. با رفتن به این مجتمع، در کنار خرید و تفریحات متنوع، میتوانید سری هم به بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه بزنید. یکی از هتل ها معروف این منطقه هتل آپارتمان بیتی دبی است که قیمت مناسبی دارد. تزئینات معماری این منطقه با معماری سنتی امارات متفاوت است و یکی از مهمترین گالریهای هنری دبی در این منطقه قرار گرفته است. این مسجد دارای دو مناره با تزئینات سنگی ظریف است که در هنگام شب که نورافکنها روشن میشوند، منظره بسیار زیبا و دیدنی خواهد داشت. یکی از برترین مراکز خرید در جهان که از جاهای دیدنی دبی محسوب میشود، مرکز خرید دبی مال است. به غیر از برندهایی مانند H&M، Zara، Diesel، Rolex و Rivoli، فروشگاه هایی خواهید دید که به اپتیک، داروسازی، جواهرات و صنایع دستی خاورمیانه اختصاص دارند. این اوت لت دارای 240 فروشگاه است که تخفیفات وسوسهانگیز 30 تا 90 درصدی بر روی محصولات دارد. پیشنهاد ما برای شما سرمایه گذاری روی آپارتمانهای فروشی بیزینس بِی است. TRADELING، نون، ABRAA، TOGGAR، نمشی، FASHIONTIY، لتس تانگو، WeMENA، TRADEKEY، Fakhrudding Souq و علی بابا برخی از بهترین و معتبرترین سایتهای عمده فروشی در دبی میباشند. در مرکز خرید دبی مال انواع و اقسام فروشگاه های مختلف وجود دارد یکی از انواع فروشگاه ها گل فروشی می باشد. همین امر سبب شد تا در مدت زمان کمی بتواند تعداد فوق العاده چمشگیری از گردشگران را به خود جذب کند. یک شرکت 500 میلیون تومان برای چاپ یک میلیون جلد کتاب پول دریافت کرده بود در حالی که تنها 25 هزار جلد چاپ شد و مابقی پول، صرف تبلیغات مورد نظر مهدی هاشمی شد.

Free photo multi colored sea life swims in underwater paradise generated by ai یکی از زیباترین جاذبه های شهر دبی دهکده جهانی دبی می باشد که هر ساله تعداد بازدید کنندگان آن رو به افزایش است. باغهای مجلس هم یک بازآفرینی از سیستمهای آبیاری اعراب را نشان میدهد و تعداد زیادی درخت نخل دارد. قطعاً ترشح آدرنالین را با استفاده از بازی های مختلف و یا پریدن در تالاب کوسهها تجربه خواهید نمود. علاقهمندان به پرواز در زمانهای 12، 15، 22 و 40 دقیقهای میتوانند از این تفریح پرنشاط استفاده نمایند. بلیط اسنو پارک قیمتی به اندازه 190 درهم دارد، ولی کسانی که بلیط دو نفره را می خواهند باید 263 درهم پرداخت نمایند. علاوه بر این، دبی مال دارای یک هتل مجلل با 250 اتاق، یک پیست یخ در اندازه المپیک، دو فروشگاه بزرگ “anchor” و بیش از 2000 فروشگاه “F & B” است. در مطلب همه چیز درباره شهر دبی، همانطور که از عنوان پیداست قصد داریم سیر تا پیاز را درباره این شهر توریستی بررسی کنیم. در این مقاله معروفترین ساختمانهای دبی را با هم بررسی کردیم. تحقیقات رقابتی: بررسی رقبا و تحلیل شدید رقابت در دبی میتواند به کسب و کارها کمک کند تا راهبردهای مناسبی برای مقابله با رقبا تعیین کنند. این موزه میتواند جزو خاطرهانگیزترین جاهای دیدنی دبی به ویژه برای کودکان باشد که با چند عکس یادگاری جالب و متمایز سفر دبی را تکمیل میکند. دامنه منطقه اسکی دبی به گونهای طراحی شده که از دور مانند کوههای دیدنی گرجستان به نظر میرسد.

از جمله مراکز تفریحی معروف آن باید به اسکی دبی که یک پیست اسکی است اشاره کرد که حقیقتا ساخت چنین مکانی آن هم در گرمای شدیدی آن منطقه کاری بس شگفت انگیز است. این هتل به صورت بادبان قایق طراحی شده که ساخت آن حدود 5 سال طول کشید. ابن بطوطه که ۶۰۰ سال پیش از دنیا رفت، بهعنوان نماد عربی شناخته میشود و یادآور ارزشهای قوی اسلامی است. معماری لبنان همیشه منحصر به فرد و ترکیبی از سبک غربی و عربی بوده است. است؛ همچنین مصنوعات دستساز سفالی که در حفاریهای باستانشناسی از حفاری گورهای 3 تا 4 هزار ساله (سایت باستانی آل قصی) کشف شدهاند، در این موزه قرار گرفتهاند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی، محل زندگی سابق شیخ سعید آل مکتوم است. جالب است بدانید که معماری امارات مال یک معماری ترکیبی از معماری مدیترانهای و عربی است. برج دبی اپرا با طراحی نمادین و معاصر خود به شکل دکل عربی (یا همان dhow)، یک ادای احترام شیک به تاریخ دریایی دبی است. برای این کار به وبسایت پارک مورد نظر سر بزنید تا از پیشنهادها ویژهی آنها نیز اطلاع پیدا کنید.در وبسایت این پارکها میتوانید بلیطهای چند روزه بگیرید یا از تخفیفهای فصلی استفاده کنید.

زمین درمانی: افرادی که در این بخش قرار می گیرند، می توانند به صداهای ویژه ای گوش دهند و این کار باعث می شود تا شما بتوانید به فرکانس مخصوص دست پیدا کنید و همین طور حالت طبیعی خود را به دست آورید. در این پارک آبی شما می توانید در رودخانه های گرم و سرد مصنوعی شنا کنید، از سرسره های بلند به پایین پرتاب شوید، بر روی امواج رودخانه تاب بخورید و با فست فودهای لذیذ از خودتان پذیرایی کنید. در این بازار می توانید انواع طرح و مدل های طلا را با قیمت مناسب خریداری کنید. ریورلند که داخل مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت قرار گرفته است، از چند بخش مجزا تشکیل شده است که شما در هر کدام از آن ها، می توانید با خوردن غذاهای مخصوص به همان بخش و گشت و گذار در خیابان های مختص به همان قسمت تجربه ای خاص و متفاوت را کسب کنید. این را می دانید که دبی پارک اند ریزورت جذاب ترین و هیجان انگیزترین مرکز تفریحی دبی است؟ چرخ و فلک لندن چشم لندن و چشم لاس وگاس بزرگ ترین چرخ و فلک های جهان بودند که تا ۱۳۴ متر و 167 متر ارتفاع آنها می رسید، در سال 2015 توسط دو شرکت غول مهندسی سازه، استارنث و هیوندای در شهر دبی ساخت چرخ و فلک عین دبی آغاز گردید، و بعد از سال ها تلاش ساخت این چرخ فلک در 21 اکتبر سال 2021 به پایان رسید، و توانست لقب بزرگترین چرخ فلک دنیا را با 250 متر ارتفاع از بزرگ ترین چرخ و فلک جهان از چشم لندن و چشم لاس وگاس را به خود اختصاص داد. اولین پارک آبی دبی از سال ۱۹۹۹ فعالیت میکند و مجموعهای از تفریحات و سرگرمیهای جذاب را در محیطی نسبتا فشرده گرد آورده است. کجارو مجموعهای از بهترین تورهای ارزان را از معتبرترین آژانسهای گردشگری، در اختیارتان میگذارد.

این ساحل یک مکان بسیار مناسب برای حمام آفتاب بوده و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی برای افرادی است که به کایت سواری، چتربازی و ورزشهای آبی علاقهمند هستند. این برج به دو ظلع اقامتی شامل برج غربی و شرقی تقسیم میشود که از طریق سوئیت رویال بریج به هم متصل میشوند. کنسرت ها، نمایشگاه ها، نمایشهای تئاتر و غیره در دبی اپرا برگزار میشود. سازه مدرن این اپرا شبیه به انحنای لنجهای سنتی بوده و ظرفیتی در حدود 2000 نفر دارد. این سازه در مساحت 2.000.000 فوت مربع قرار دارد. این سازه از 1024 صفحه تشکیل شده است؛ هر کدام از صفحهها نیز از 4 لایه مجزا ساخته شدهاند و هر کدام از این 4 لایه نیز طی فرآیندهای مختلف در شانزده مرحله به وجود آمدهاند. این محله قدیمی در قرن نوزدهم ساخته شده و یکی از جاذبه های گردشگری دبی است. این چهار بخش به گونه ای ساخته شده اند که یکی از آن ها حال و هوای روستاهای فرانسوی در اوایل قرن 17 میلادی، یکی از آن ها حال و هوای خیابان های یک شهر آمریکایی در دهه 1960 میلادی، یکی از آن ها حال و هوای دوران سلطه انگلیس بر روی هندی ها در دهه 1930 میلادی و دیگری حال و هوای کشورهای اروپایی در اوایل قرن 19 میلادی را تداعی می کنند. شما میتوانید از ساحل به تماشای برجالعرب بنشینید یا برای عصرانه، یک میز در آن رزرو کنید یا اینکه منتظر شوید غروب شود و از هر نقطه شهر، این آسمانخراش را که حالا چراغهایش روشن شده است، تماشا کنید. از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی، اپرای این شهر است که مرکز اصلی فرهنگی و سرگرمی این شهر بوده و در سال 2016 در قالب سازهای مدرن ساخته شده است.

دبی مال در سال 2008، در مرکز شهر دبی و در مجاورت برج خلیفه واقع شده است. در واقع در هر قسمت از این مرکز خرید قدم بزنید، یکی از این ۶ فرهنگ را در نوع ساخت آن خواهید دید. احتمالا برای طراحان دبی مال نیز اینگونه بوده است و منجر به ساخت کیدزانیا شده است. مرکز خرید دبی مال در بخش داون تاون و در کنار برج خلیفه قرار گرفته است. برج خلیفه یکی از مهمترین جاذبههای گردشگری دبی است. همین طور عده ای از کارمندان این بخش با لباس فرم آبی رنگ در فرودگاه پرسه می زنند و آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. فرودگاه دبی ۳ ترمینال دارد. مکانهای گردشگری و دیدنی اطراف این ایستگاه شامل: پارک الرشیدیه، سیتی سنتر مرتف، مرکز خرید اتحاد و فرودگاه بینالمللی شهر دبی است. از زمان افتتاحش در سال 2008 تا به حال، دبی مال (The Dubai Mall) نه تنها به یکی از محبوبترین مکان های دیدنی دبی، بلکه به یکی از پربازدیدترین مقصدها در تمام این کره خاکی تبدیل شده است. بهطور معمول افراد در فصول سرد سال تصمیم میگیرند تا به مناطق گرمسیرتر مانند دبی و عمان سفر کنند. در حیاط این قلعه، نمونهای از قایقها و خانههای سنتی اماراتی با بادگیرهای سنتی به چشم میخورند. افرادی که قصد سفر به دبی و بازدید از این دهکده زیبا را دارند، بهتر است که از ماه اکتبر تا آوریل به آنجا سفر کنند؛ زیرا در این زمان این دهکده محل اجرای موسیقی و رقص محلی بوده و همچنین گردشگران میتوانند از متخصصین طب سنتی سوالات خود را بپرسند. به دلیل حجم آن و شرایط آب و هوایی بیرون، یک ماه طول کشید تا میانگین دما از 40 درجه سانتیگراد به -2 درجه سانتیگراد، دمای ایده آل برای حفظ برف کاهش یابد. این ساحل به ویژه مورد علاقه موج سواران است و به خاطر موج های مساعدی که در صبح وجود دارد مکانی ایده آل برای موج سواری و تفریحات مهیج آبی محسوب می شود.

این پارک دارای ۳۰ تفریح و جاذبه است که تم اصلی آنها Juha یک شخصیت فولکلوریک عربی است. آتلانتیس افسانه ای، با چند عنصر عربی که در معماری آن قابل مشاهده است، جلوه پاتوغ گونه برج را فراهم میسازد. یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری دبی، آکواریوم دبی است که 140 گونه دریایی دارد. این باقیماندهی کوچک از اقتصاد سنتی دبی، همچنان مکانی پرجنبوجوش و جذاب برای گشت زدن در اطراف آن است.در طرف دیگر نهر و بخش بور، محلهی بستکیه قرار دارد. آسمان نوردی با چرخ و فلک چشم دبی را تجربه کنید زیرا سطح زمین تا بالای کابین بالایی، چرخ و فلک عین دوبی یا چشم دبی 250 متر (820 فوت) است.در مقایسه، High Roller در لاس وگاس که تنها 167 متر (550 فوت) قد دارد، چرخ و فلک سنگاپور که 165 متر (541 فوت)دارد، چشم معروف لندن 135 متر (440 فوت) و چرخ و فلک نیویورکی که مدت ها در انتظار آن بودیم و فقط 128 متر (420 فوت) ارتفاع دارد بسیار بلند تر است.در ساخت و ساز از چشم دبی بیش از 11200 تن فولاد تشکیل شده است شاید جالب باشد که بدانید تنها 7300 تن فولاد برای ساخت برج ایفل استفاده شده است.عین دبی در 21 اکتبر 2021 افتتاح شد، تنها 3 هفته پس از شروع اکسپو 2020 (که همانطور که می دانید به تعویق افتاد و از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 برگزار می شود). دهکده میراث و غواصی دبی یک مکان زیبا برای نشان دادن میراث فرهنگی و معماری حاشیه دریای شهر دبی است که در این منطقه میتوان نمایشهای بازسازی مراحل صید مروارید و ساخت لنج را مشاهده کرد. در شهر دبی خیابانی به نام السرکل وجود دارد که در این خیابان یک منطقه صنعتی و قدیمی به نام القوز (Al Quoz) قرار گرفته و امروزه برای اینکه به یک قطب هنری در دبی تبدیل شود، در حال بازسازی است.

آخر هفته ها پارک بالیوود بسیار شلوغ می شود، وسط هفته و کمی قبل از غروب به این پارک بروید چون نورپردازی های شبانه و جلوه های بصری این پارک در تاریکی شب کاملا رویایی می شود. نورپردازی در اطراف آسانسور و پایههای ستونها نیز جلوهای خاص به فضای داخلی برج میبخشد. وسایل بازی در این قسمت از جنگلهای باستانی میگذرد! مثلا در بخش مارول میتوانید در کنار ابرقهرمانان دنیای مارول، نقشی در ماجراجوییها داشته باشید.برای بچهها قسمت کارتون نتورک، ایدئال است جایی که در آن میتوانند با رباتها مبارزه کنند. بیشتر بخوانید: باغ گل دبی؛ بهشتی که باید از نزدیک ببینید! این چرخ و فلک از سریال انیمیشنی دختران شگفتانگیز الهام گرفته است و حداقل ارتفاع آن 1.5 متر است. در این ترمینال خدمات مربوط به کانتر چک، تحویل بار و فروش بلیط ارائه میشوند. طبقه اول این ترمینال با ۲۲۱ کانتر، مخصوص پروازهای خروجی بوده و خدماتی نظیر پذیرش مسافر (check-in)، تحویل بار و فروش بلیط در آن انجام میشود. شما در هر جایی از شهر دبی باشید سعادت رنت به عنوان شرکت اجاره خودرو در دبی خودرو را به شما تحویل خواهد داد، نیاز نیست حتما به شعبه مراجعه کنید. نحوه دسترسی: با گرفتن تاکسی از ایستگاه مترو مال امارات می توانید به برج العرب برسید. سرسره های مرتفع و معروف، استخرهای دارای آب گرم از جذابیت هایی است که می توانید رد صورت سفر به این پارک از آن بهره مند شوید. زمانی که آنجا هستید، چند خوراکی خوشمزه را از خواربارفروشیهای مخصوص تهیه کنید، گوشه ترافل، پیشخوان عسل و غار پنیر. این را می دانید که این مرکز تفریحی 4 تا از جالب ترین پارک ها، شهربازی ها و پارک های آبی دبی را در خود جای داده است؟ با رزرو هتل های دبی نظیر هتل گرند حیات، هتل آپارتمان لاویل، هتل آپارتمان و سوئیت آبیدول و هتل پنج ستاره الهبتور می توانید اقامت راحتی را در شیک ترین شهر خاورمیانه تجربه کنید و به این مرکز خرید زیبا هم نزدیک باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 967
  • بازدید ماه : 3,210
  • بازدید سال : 36,434
  • بازدید کلی : 82,288